Ek het 3 jaar gelede Stop Smoke prober. Ek het sedert geen drange gehad nie. Ek wil gaag vir ons Skepper dankie sê da thy vir Karien op my pad gestuur het wat Stop Smoke aan my voorgestel het. Sedert Stop Smoke in my lewe gekom het het hy vir die beter verander.

Sleg 5% wilskrag nodig

7 Rookstellers wat die Drange Skep om 'n Sigaret te Rook. Hoe om dit te Hanteer

 

Nadat jy opgehou rook het, sal jy vind dat baie daaglikse aktiwiteite of scenario's die drang skep om 'n sigaret aan te steek.

 

Hier is 'n paar insluitend wenke om dit te hanteer:

  1. Ander mense wat steeds verkies om te rook, kan dringend aanleiding gee. Probeer om dit te vermy om tyd saam met hulle te spandeer terwyl hulle rook. Dit sal beteken dat jy - by tye - doelbewus nie met rokers moet assosieer nie, en eerder tyd spandeer met nie-rokers (byvoorbeeld tydens tee of middagete by die werk).
  2. As jy 'n pakkie sigarette sien, kan dit verwoestend wees. Beplan vooruit en wees voorbereid met 'n ander hulpmiddel wat jy in jou mond kan plaas sodra die situasie ontstaan. Dit kan 'n 'mint' of 'n suikervrye kougom wees.
  3. Rokers is gewoont om na etes 'n sigaret aan te steek. Staan eerder op en loop weg. Probeer om so gou as moontlik iets anders te doen.
  4. Rokers geniet dit om op pad werk toe te rook, of terwyl hulle ry. Jy kan óf die asbak verwyder, óf vul met iets nuttigs, selfs iets om aan te kou. As jy jou mond besig wil hou terwyl jy ry, kan jy altyd oorweeg om jou gunsteling liedjies op die radio te speel en saam te sing.
  5. Nadat jy koffie of tee gehad het, probeer om eers jou koffie of tee kouer te kry, aangesien die hitte die tong stimuleer. Probeer om die ritueel te verander, selfs al kry jy 'n ander koppie of beker en doen iets anders saam met dit. Verander dit so spoedig as moontlik voor dit te laat is.
  6. Gewoonlik na 'n argument sou 'n roker 'n sigaret aansteek. Jy sal 'n ander manier moet kry om met argumente en emosies te handteer. Neem 'n vinnige stappie of raak besig met 'n ander fisiese aktiwiteit om jou negatiewe emosies te kan handteer.
  7. Rokers wat nog nie lank op gehou rook het nie sal versigtig moet wees by sosiale byeenkomstes want dit kan baie moeilik raak. Wanneer mense buite gaan rook moet jy nie saam gaan nie. Probeer om met die nie-roker te assosieer inplaas van om saam buite toe tegaan waar die rokers jou sal inwag. Daarbenewens kan alkohol jou laat ingee dat jy glip en 'n sigaret aansteek. As sodanig, moet jy dalk tydelik nie alkohol drink nie.

 

Baie mense wat terugval nadat hulle opgehou het, het dit onopsetlik gedoen. In baie gevalle kan dit vermy word deur eenvoudig vooruit te beplan en bereid te wees om hierdie situasies te hanteer sodat stresvolle situasies jou nie vang nie.